SEO: Συμβουλές Βελτιστοποίησης Ιστοσελίδας

seo-simvoules-veltistopoiisis-istoselidon.jpg
17 Νοε
2023

1. Βελτιστοποίηση Τίτλων Σελίδων - Meta Titles

Φροντίστε ώστε να δημιουργήσετε ένα δομημένο δένδρο κατηγοριών για τα προϊόντα του eShop σας. Η έρευνά μου δείχνει ότι οι σελίδες κατηγοριών ενός eShop δείχνουν να προωθούν έως και 32% περισσότερη οργανική κίνηση αναζήτησης από τις σελίδες προϊόντων. Μερικές φορές, μια μικρή, λογική προσαρμογή σε έναν τίτλο μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά, ιδίως αν η πλατφόρμα σας δημιουργεί προεπιλεγμένους τίτλους βασισμένους στις ετικέτες της ταξινομίας σας και το όνομα του ιστότοπου. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε τίτλους όπως "Γυναικεία – MyShop".

Οι τίτλοι σας είναι κατανοητοί; Μπορείτε να τους καταστήσετε πιο συγκεκριμένους ή σχετικούς; Για παράδειγμα, η προσθήκη της λέξης "παπούτσια" στον παραπάνω τίτλο θα μπορούσε να είναι μια λογική προσαρμογή: "Γυναικεία Παπούτσια – MyShop".

Δείτε όλες τις κατηγορίες του eShop σας και βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε μεγάλα ονόματα κατηγορίων με χρήση λέξεων χωρίς συνάφεια. Π.χ. ένας τίτλος κατηγορίας: Παπούτσια καλοκαιρινά σε διάφορα χρώματα θα μπορούσατε να το αλλάξετε σε Παπούτσια καλοκαιρινά καθώς έχει περισσότερο νόημα για το SEO.

2. Εκμεταλευτείτε το Εργαλείο Διερεύνησης Λέξεων - Κλειδιών

Μια αποτελεσματική καμπάνια βελτιστοποίησης ιστοσελίδας SEO βασίζεται στην έρευνα λέξεων-κλειδιών για να:

  • Γνωρίζει τις λέξεις και φράσεις που χρησιμοποιούν πραγματικοί χρήστες στις αναζητήσεις τους,
  • Καθορίζει σε ποιες λέξεις-κλειδιά πρέπει να επικεντρωθεί,
  • Αξιολογεί τη ζήτηση για τα προϊόντα σας.

Οι marketers τείνουν να χρησιμοποιούν τον ειδικό όρολογίας του κλάδου τους και του brand τους. Μην υποθέτετε ότι γνωρίζετε τι θέλουν οι καταναλωτές και πώς αναζητούν. Κάντε την έρευνα για να βεβαιωθείτε για τις λέξεις-κλειδιά με τις συχνότερες αναζητήσεις.

Τα καλύτερα εργαλεία λέξεων-κλειδιών προσφέρουν ένα σκορ ζήτησης για κάθε θέμα. Ο Google Keyword Planner είναι το δωρεάν εργαλείο έρευνας λέξεων-κλειδιών που χρησιμοποιείται συνήθως, αν και θα χρειαστεί να έχετε ενεργή καμπάνια Google Ads για να έχετε πρόσβαση στα πιο χρήσιμα δεδομένα.

Τα περισσότερα άλλα ποσοτικά εργαλεία λέξεων-κλειδιών απαιτούν συνδρομή. Αλλά κάποια ακόμη προτείνουν λέξεις-κλειδιά δωρεάν, χωρίς ωστόσο να παρέχουν δεδομένα σχετικά με τη δημοφιλία τους.

Συμβουλές SEO: Keyword Planner

Το Google Ads Keyword Planner είναι ένα δωρεάν εργαλείο έρευνας. Ωστόσο, θα χρειαστεί να έχετε ενεργή καμπάνια Google Ads για να έχετε πρόσβαση σε αυτό.

3. Κατανόηση του Ανταγωνισμού

Αναγνωρίστε τους ανταγωνιστές σας στις οργανικές αναζητήσεις — όχι απαραίτητα τους ιστότοπους που πουλάνε ακριβώς τα ίδια προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά και ενημερωτικούς ιστότοπους και μεγάλους λιανοπωλητές που ανταγωνίζονται για τις ίδιες φράσεις. Η Wikipedia, το περιοδικό Vogue και η Walmart είναι οι ανταγωνιστές σας αν καταλαμβάνουν χώρο στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Κάντε τον εαυτό σας τα εξής ερωτήματα:

  • Τι κάνουν καλά στις οργανικές αναζητήσεις;
  • Ποια θέματα περιεχομένου περιλαμβάνουν που εσείς δεν περιλαμβάνετε;
  • Πώς δομούν τον ιστότοπό τους για να στοχεύσουν σημαντικές λέξεις-κλειδιά;
  • Πώς ενεργούν για να εμπλέκουν τους αγοραστές;

Επίσης, μελετήστε τις κριτικές τους και τη δραστηριότητά τους στα social media για να αναγνωρίσετε προϊόντα ή πληροφορίες που μπορεί να βελτιώσουν την προσφορά και την εμπειρία χρήστη στον ιδιόκτητο ιστότοπό σας.

4. Χαρτογράφηση Λέξεων-Κλειδιών

Γνωρίζοντας τι θέλουν οι καταναλωτές και τις φράσεις αναζήτησης που χρησιμοποιούν, χαρτογραφήστε τις λέξεις-κλειδιά για κάθε σελίδα στον ιστότοπό σας.

Δημιουργήστε ένα φύλλο εργασίας με όλες τις κρίσιμες σελίδες στην πλοήγηση του ιστότοπού σας και χαρτογραφήστε μοναδικές κύριες και δευτερεύουσες λεξεις-κλειδιά για κάθε μία. Δημιουργήστε νέες σελίδες για λέξεις-κλειδιά υψηλής αξίας που δεν έχουν ανατεθεί.

Χρησιμοποιήστε θέματα λέξεων-κλειδιών μακράς ουράς που προκαλούν λιγότερες αναζητήσεις και είναι συνήθως πιο συγκεκριμένα — όπως "πώς να βγάλετε κόκκινο κρασί από το χαλί" ή "φορτιστής μπαταρίας ex9116 exalt 18v" σε αναρτήσεις ιστολογίου, σελίδες Συχνών Ερωτήσεων και σελίδες προϊόντων.

Seo Content Marketing

5. Βελτιστοποίηση του Ιστότοπού Σας

Με το χάρτη λέξεων-κλειδιών στο χέρι, το επόμενο βήμα είναι η υλοποίηση του on-page SEO, περιλαμβάνοντας:

  • Ενημέρωση του περιεχομένου στις σελίδες για να περιλαμβάνει τις λέξεις-κλειδιά.
  • Δημιουργία νέων σελίδων (για τις μη ανατεθείσες λέξεις-κλειδιά) με κείμενο και, πιθανώς, γραφικά, ήχο και βίντεο.
  • Εκκίνηση νέου, πλούσιου σε λέξεις-κλειδιά τμήματος, όπως ένα blog ή μια πύλη εκπαίδευσης.

Επικεντρωθείτε στη συνάφεια των κειμενικών στοιχείων κάθε σελίδας — των ετικετών τίτλου, των μεταπεριγραφών μεταδεδομένων, των επικεφαλίδων, του περιεχομένου του κειμένου — με τα θέματα λέξεων-κλειδιών που χρησιμοποιούν οι αναζητητές.

6. Παραγωγή Τακτικού Περιεχομένου

Δημιουργήστε συνεχές περιεχόμενο που προσαρμόζεται στο κοινό σας. Δεν χρειάζεται να δημοσιεύετε νέα ανάρτηση ιστολογίου ή άλλο περιεχόμενο καθημερινά. Αυτό είναι ανέφικτο για πολλούς ιστότοπους eshop. Απλά δημοσιεύστε μοναδικό περιεχόμενο τουλάχιστον μηνιαία, αν όχι εβδομαδιαία. Η συνέπεια είναι καθοριστική.

Το "περιεχόμενο" δεν χρειάζεται να είναι μόνο κείμενο. Χρησιμοποιήστε εικόνες, φωτογραφίες προϊόντων, βίντεο "πώς να," ή οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο βοηθά τους αγοραστές. Η παροχή αξίας είναι κρίσιμη. Εάν το περιεχόμενο δεν καλύπτει μια ανάγκη ή δεν ενθαρρύνει τους πελάτες και τους προοπτικούς πελάτες, έχετε σπαταλήσει τον χρόνο σας και το δικό τους.

7. Ενίσχυση της Ποιότητας των Backlinks

Η ποιότητα των συνδέσμων είναι η ποσότητα υψηλής ποιότητας ιστοσελίδων που συνδέονται στην ιστοσελίδα σας με παραπομπές DoFollow. Η σημαντικότητα των υπερσυνδέσμων και η συνάφεια είναι τα δύο κορυφαία στοιχεία κατάταξης. Η συνδυασμένη απόκτηση συνδέσμων και το content marketing αυξάνουν την ποιότητα των συνδέσμων στην ιστοσελίδα σας.

Το content marketing για το SEO περιλαμβάνει τη δημιουργία άρθρων, βίντεο και podcast που οι άνθρωποι θέλουν να μοιραστούν και να συνδεθούν με αυτά. Καθώς αυξάνεται ο αριθμός ανθρώπων που έρχονται σε επαφή με το περιεχόμενο, αυξάνεται και η δυναμική της ιστοσελίδας σας.

Η απόκτηση συνδέσμων (backlinks) περιλαμβάνει:

  1. Αναγνώριση σελίδων ή ιστότοπων υψηλής αξίας που είναι θεματικά σχετικοί.
  2. Καθορισμό πώς να κάνετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας επικερδές.
  3. Επικοινωνία απευθείας για να ζητήσετε ένα σύνδεσμο ή μια συμφωνία που θα οδηγήσει σε ένα σύνδεσμο, όπως έναν επισκέπτης άρθρου ή συνέντευξη.

Η Google συμβουλεύει τους ιδιοκτήτες ιστοτόπων να δημιουργούν συναρπαστικούς ιστότοπους που οι χρήστες θέλουν να τους προτείνουν στους φίλους τους. Αυτή η προσέγγιση του περιεχομένου-εμπλοκής στο SEO είναι η απάντηση της Google στο ερώτημα "Πώς μπορώ να αποκτήσω περισσότερους συνδέσμους με τον σωστό-αποδεκτό τρόπο;"

Η έρευνα λέξεων-κλειδιών στο βήμα 2, παραπάνω, είναι χρήσιμη καθώς παρέχει μια ιδέα για τους πιο επιδραστικούς και καλύτερα καταταγμένους ιστότοπους για να προσεγγίσετε.

Seo Link Building

8. Δημιουργία του Δικτύου σας στα Κοινωνικά Δίκτυα

Τα κοινωνικά δίκτυα σας επιτρέπουν να συνδεθείτε με το κοινό σας. Η φροντίδα αυτών των σχέσεων αυξάνει την έκθεση του περιεχομένου σας και, συνεπώς, την πιθανότητα κάποιοι να το αναφέρουν σε blog ή να το διαμοιράσουν με τους φίλους τους.

Οι επιχειρήσεις που απευθύνονται στον καταναλωτή θα βρουν πιθανότατα τη μεγαλύτερη αξία στο Facebook και το Twitter. Οι επιχειρήσεις B2B συνήθως επικεντρώνονται στο Twitter και το LinkedIn, με το Facebook να είναι επίσης στο χαρτοφυλάκιο.

Αν έχετε ελκυστικές εικόνες, προσθέστε το Instagram ή το Pinterest στη λίστα. Αν είστε ανοιχτοί στη δημιουργία βίντεο, χρησιμοποιήστε σίγουρα το YouTube ή/και το Vimeo.

9. Κατανόηση της Ανάλυσης

Δεν μπορείτε να βελτιστοποιήσετε αυτό που δεν μετράτε. Το SEO απαιτεί μια βασική κατανόηση του Google Analytics (ή αντίστοιχου) για να ξέρετε ποιες σελίδες να βελτιστοποιήσετε και ποιες είναι αποτελεσματικές.

Στο Google Analytics, πηγαίνετε στο μενού Απόκτηση > Όλη η Κίνηση > Κανάλια. Κάντε κλικ στο "Οργανική Αναζήτηση" και στη συνέχεια αλλάξτε την Κύρια Διάσταση σε "Σελίδα Προορισμού." Έτσι, μπορείτε να αναλύσετε την απόδοση του SEO σας.

Προσοχή όμως στη διάσταση "Λέξη-Κλειδί." Κανένα πρόγραμμα ανάλυσης δεν μπορεί να καταγράψει με ακρίβεια ποιες λέξεις-κλειδιά προώθησαν οργανική κίνηση αναζήτησης προς τον ιστότοπό σας. Μόνο τα αναλυτικά κάθε μηχανής αναζήτησης, όπως το Έγγραφο Απόδοσης του Google Search Console, μπορούν να το κάνουν.

Praxitelis Ikonomidis

Σχετικά με τον συντάκτη

Praxitelis Ikonomidis

Προγραμματιστής και επιχειρησιακός σύμβουλος για θέματα πληροφορικής. 22 χρόνια εμπειρίας σε τεχνολογίες σχεδίασης ιστοσελίδων και κατασκευής e-shop. Ο ιδανικός συνεργάτης σας σε θέματα Internet - web!

Κατασκευή Ιστοσελίδων

Η εταιρεία μας εξειδικεύεται στην κατασκευή ιστοσελίδων δημιουργία eShop σε PrestaShop και WordPress και τη φιλοξενία ιστοσελίδων. Με έδρα τη Θέρμης εξυπηρετούμε τη Θεσσαλονίκη αλλά και πελάτες μας σε όλη την Ελλάδα. Όλες οι ιστοσελίδες μας είναι responsive για κινητά / smartphones, ακολουθώντας τις πιο σύγχρονες τεχνικές σχεδίασης.

I-xperts and Creative
Ναυάρχου Βότση 30, Θέρμη 57001, Θεσσαλονίκη
2310 32 71 91
Γ.Ε.ΜΗ: 037670605000

 Greek Site English Site

Copyright 2002-2026 ©I-xperts and Creative

  • Ναυάρχου Βότση 30, Θέρμη, Θεσσαλονίκη