ημ/νία ολοκλήρωσης: 07/2014
πελάτης: Hotel Dinopoulos
Ο κλάδος του εξωγενούς τουρισμού έχει τεράστια άνθηση στην Ελλάδα κυρίως τα τελευταία χρόνια! Αυτό το γνωρίζει ο μέσος ξενοδόχος. Αυτό που δεν γνωρίζουν ίσως είναι ότι εκτός από το Booking.com οι επισκέπτες από το εξωτερικό βρίσκουν τα καταλείματα μέσω της ιστοσελίδας τους, των social media και των διαφόρων κριτικών στα trip advisor, airbnb κτλ.
Για το λόγο αυτό, οι ξενοδόχοι θα έπρεπε να επιδιώκουν διαφήμιση χρησιμοποιώντας κάθε πιθανό δικτυακό μέσο διαθέσιμο. Επιπλέον, μία σοβαρή τουριστική επιχείρηση πρέπει να έχει την ιστοσελίδα της μεταφρασμένη τουλάχιστον σε
5 ξένες γλώσσες.
Εαν διαθέτετε τουριστική επιχείρηση, επικοινωνήστε μαζί μας να σας καθοδηγήσουμε σχετικά με τα πιο αποτελεσματικά κανάλια προώθησης και διαφήμισης της επιχείρησης σας στο διαδίκτυο.