Τι πρέπει να κάνετε εαν γεμίσει το mailbox σας...

21 Οκτ
2016
από τον/την Praxitelis Ikonomidisκατηγορία: Χρήσιμα Άρθρα
Συμβαίνει κάποιες φορές να προσπαθούν να σας στείλουν ένα μεγάλο σε όγκο e-mail (π.χ. με επισυναπτώμενες φωτογραφίες) και να μην μπορείτε να το λάβετε επειδή έχει γεμίσει το mailbox σας με αποτέλεσμα να λαμβάνετε πίσω ένα μήνυμα από το server:

"Delivery to your mailbox was refused because it would exceed its quota"

Αυτό το μήνυμα το λαμβάνετε για 2 λόγους:

Α)
το e-mail που προσπαθούν να σας στείλουν ξεπερνάει το όριο μεγέθους ΑΝΑ μήνυμα που έχει ο server (π.χ. ξεπερνάει τα 25 mbytes). Σε αυτή την περίπτωση η λύση είναι απλή: ενημερώνετε τον αποστολέα να σας το ξαναστείλει τμηματικά (2-3 ξεχωριστά e-mails).

Β)
έχετε ξεπεράσει το μέγιστο επιτρεπόμενο συνολικό όριο μηνυμάτων που επιτρέπεται να διατηρεί ο server για το πακέτο φιλοξενίας σας. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία:

Εαν διαχειρίζεστε τα e-mails σας σε κάποιο πρόγραμμα διαχείρισης όπως Microsoft Outlook, Outlook Express, WIndows Mail μπορείτε να ρυθμίσετε την αλληλογραφία σας να σβήνει τα παλιότερα μηνύματα από τον server αυτόματα, ώστε να μην γεμίζει ο διαθέσιμος χώρος. Αυτό μπορεί να γίνει στο Outlook:
  1. Ανοίξτε την επιλογή Εργαλεία (Tools) -> Ρυθμίσεις Λογαριασμών (Account Settings)
  2. Επιλέξτε το λογαριασμό αλληλογραφίας που θέλετε να επεξεργαστείτε και πατήστε το κουμπί Τροποποίηση - Αλλαγή (Change/Edit)
  3. Στην καρτέλα που θα ανοίξει πατήστε το κουμπί Περισσότερες Ρυθμίσεις (More Settings)
  4. Πατήστε πάνω στην καρτέλα δεξιά Για προχωρημένους (advanced)
  5. Στο κάτω μέρος της σελίδας θα δείτε μια επιλογή: Διατήρηση αντιγράφων μηνυμάτων στο διακομιστή (Leave a copy of messages on the server). Το τσεκάρετε αν δεν είναι ήδη τσεκαρισμένο
  6. Επιλέγετε πόσες μέρες θέλετε να παραμένουν τα μηνύματα σας στο διακομιστή. Μια ασφαλής τιμή είναι 30 ημέρες. Άρα τα μηνύματα σας θα αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας όπου έχετε τη δυνατότητα να κρατάτε ΟΛΑ τα μηνύματα, ενώ στο διακομιστή θα παραμένουν μόνο τα νεότερα των 30 ημερών μηνύματα! Εαν το είχατε ήδη τσεκαρισμένο, θα πρέπει να αλλάξετε τις μέρες που θα παραμένουν στο διακομιστή, σε κάποια χαμηλότερη τιμή (π.χ. από 30 ημέρες σε 15 ημέρες)
  7. Εαν έχετε εγκατεστημένο το ίδιο mail σε περισσότερους υπολογιστές, θα πρέπει να κάνετε την ίδια ακριβώς διαδικασία σε όλους τους υπολογιστές


Εάν έχετε αφήσει να αποθηκεύονται τα e-mails στον server (διακομιστή) μπορείτε να συνδεθείτε στο webmail.mydomain.gr και να διαγράψετε επιλεκτικά τα παλιότερα μηνύματα που δεν χρειάζεστε πλέον, ώστε να αδειάσει χώρος στο mailbox σας.

Εάν παρακολουθείτε τα e-mails σας μέσα από κάποιο άλλο webmail περιβάλλον (π.χ. Gmail) τότε θα πρέπει να προβείτε στις ρυθμίσεις των POP3 λογαριασμών και να επιλέξετε να μην παραμένουν αντίγραφα των μηνυμάτων στο διακομιστή.

Σε κάθε περίπτωση εαν δεν τα καταφέρετε, μπορείτε να συμβουλευτείτε τον τεχνικό υπεύθυνο του δικτύου σας ή τον system administrator της εταιρείας σας για να προβεί στις ρυθμίσεις που απαιτούνται.

Επιπλέον έχετε τη δυνατότητα με +20 ευρώ το χρόνο να αναβαθμίσετε το πακέτο φιλοξενίας σας ώστε να σας δίνει περισσότερο χώρο για διατήρηση e-mails & αρχείων.
Ετικέτες:
    Praxitelis Ikonomidis

    Σχετικά με τον συντάκτη

    Praxitelis Ikonomidis

    Προγραμματιστής και επιχειρησιακός σύμβουλος για θέματα πληροφορικής. 22 χρόνια εμπειρίας σε τεχνολογίες σχεδίασης ιστοσελίδων και κατασκευής e-shop. Ο ιδανικός συνεργάτης σας σε θέματα Internet - web!

    Κατασκευή Ιστοσελίδων

    Η εταιρεία μας εξειδικεύεται στην κατασκευή ιστοσελίδων και eShop. Εξυπηρετούμε την ευρύτερη περιοχή της Θέρμης στη Θεσσαλονίκη αλλά και πελάτες μας σε ολόκληρη την Ελλάδα. Όλες οι ιστοσελίδες μας είναι responsive, ακολουθώντας τις πιο σύγχρονες τεχνικές σχεδίασης.

    I-xperts and Creative
    Αλίκη Βουγιουκλάκη, Θέρμη 57001, Θεσσαλονίκη
    2310 32 71 91
    Γ.Ε.ΜΗ: 037670605000

     Greek Site English Site

    Copyright 2022-2023 ©I-xperts and Creative