21 Μαρ
2023
Μάρκετινγκ για eShop: Σύγκριση των μέσων διαφήμισης Facebook, Tik Tok, Instagram, YouTube και Twitter
Όπως παγκοσμίως αυξάνεται η επικράτηση των ηλεκτρονικών καταστημάτων, οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να αναζητούν τρόπους με τους οποίους θα πετύχουν την χρυσή τομή απόδοσης και οικονομίας κατά το δικτυακό τους μάρκετινγκ. Μερικά από τα πιο δημοφιλή μέσα διαφήμισης είναι το Facebook, το Tik Tok, το Instagram, το YouTube και το Twitter. Παρακάτω, θα συγκρίνουμε αυτά τα μέσα διαφήμισης και θα συμβουλεύσουμε στις επιχειρήσεις τις σωστές στρατηγικές μάρκετινγκ για τα ηλεκτρονικά τους καταστήματα.
Σύγκριση των μέσων διαφήμισης
Facebook
Το Facebook είναι ένα από τα πιο δημοφιλή μέσα διαφήμισης για τα e-shop που εμπορεύονται προϊόντα και υπηρεσίες σχετικά με το life-style. Οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν μία εταιρική ιστοσελίδα για να προβάλουν την επιχείρηση τους, να δημιουργήσουν περιεχόμενο και να κατανοήσουν τις καταναλωτικές συνήθειες των επισκεπτών - πελατών τους. Και με την δημιουργία διαφημίσεων μέσω του Facebook, μπορούν να ρυθμίσουν τον τύπο των διαφημίσεων και τους στόχους τους, καθώς και να κατανοήσουν την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης τους.
Tik Tok
Το Tik Tok αποτελεί έναν από τους νεότερους και πιο δημοφιλείς τρόπους διαφήμισης για τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Η διαφήμιση μέσω του Tik Tok είναι ιδανική για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να επιτύχουν ένα πιο νεανικό κοινό. Οι επιχειρήσεις μπορούν επίσης να δημιουργήσουν δωρεάν ή επί πληρωμή διαφημιστικές καμπάνιες, ενώ οι διαφημίσεις μπορεί επίσης να ρυθμιστούν με βάση τον τύπο των αγοραστών.
Instagram
Το Instagram είναι άλλο ένα δημοφιλές μέσο διαφήμισης για τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Το Instagram προσφέρει στις επιχειρήσεις διαφορετικούς τρόπους διαφήμισης, όπως posts σε μορφή διαφημίσεων, διαφημίσεις σε μορφή ιστολογίου και διαφημίσεις με προσαρμοσμένο περιεχόμενο. Οι επιχειρήσεις επίσης μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Instagram για να συνδέσουν τους αγοραστές τους με την εταιρεία τους και να προβάλουν το περιεχόμενο τους.
YouTube
Το YouTube είναι ένα δημοφιλές και δυνατό μέσο διαφήμισης για τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν βίντεο όπου θα προβάλουν τα περιεχόμενα ή τις υπηρεσίες τους κατά την αναπαραγωγή άλλων βίντεο που αναζήτησε ο χρήστης σχετικών με το αντικείμενο αναζήτησης .
Twitter
Το Twitter είναι ένας άλλος τρόπος διαφήμισης για τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Οι επιχειρήσεις μπορούν να δημοσιεύσουν προϊόντα και να τα προβάλουν μέσω tweets απευθείας στον "τοίχο" των δυνητικών πελατών τους (sponsored tweets).
Ανεξαρτήτως του μέσου που θα χρησιμοποιήσετε για να διαφημίσετε τα προϊόντα σας πρέπει να ορίζετε πάντα ένα ικανό ημερήσιο διαφημιστικό στόχο, και να αναμένετε να δείτε τα μέγιστα αποτελέσματα μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, αφήνωντας τον αλγόριθμο των διαφημιστικών μέσων να μετρήσει καλύτερα την αγορά και να βελτιστοποιήσει τις καμπάνιες αφού έχει συγκεντρώσει επαρκή δεδομένα.
Αφού περάσει κάποιο διάστημα θα καταλάβετε ποια διαφημιστικά μέσα αποδίδουν καλύτερα για εσάς και την επιχείρηση σας και θα επικεντρωθείτε σε αυτά αυξο/μειώνοντας τον διαφημιστικό προυπολογισμό ανάλογα με την ζήτηση.