Πώς να αυξήσετε το Conversion Rate στο eShop σας - ΦΑΣΗ Β'

analytics-ss-1920-800x450.jpg
04 Φεβ
2017
από τον/την Praxitelis Ikonomidisκατηγορία: Χρήσιμα Άρθρα

ΦΑΣΗ Β' ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

Στο προηγούμενο άρθρο σας αναλύσαμε τι ακριβώς είναι το Conversion Rate και πώς μπορείτε να το αυξήσετε στο eShop σας. Αναλύσαμε πλήρως τις ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ που θα πρέπει να κάνετε στο e-shop σας για να αυξήσετε το καταναλωτικό ενδιαφέρον των πελατών σας με σκοπό να μετατρέψετε περισσότερες επισκέψεις σε παραγγελίες, δηλαδή να επιτύχετε αύξηση του Conversion Rate.

Στη συνέχεια του άρθρου, σας αναλύουμε παρακάτω τις εξωτερικές ενέργειες που θα πρέπει να κάνετε για να επιτύχετε το στόχο σας:
  1. Στόχευση Διαφήμισης: Ο νο.1 και σημαντικότερος παράγοντας που επηρεάζει άμεσα το CR του eShop σας! Ότι διαφημιστική καμπάνια ετοιμάζετε για το e-shop σας θα πρέπει να είναι άκρως στοχευμένη. Θα πρέπει να επιλέγετε, προσεκτικά και κατα περίπτωση, τα κατάλληλα κανάλια διανομής του διαφημιστικού μηνύματος. Εαν δείτε ότι ένα διαφημιστικό μήνυμα ΔΕΝ αποδίδει δηλαδή έχετε επισκέπτες χωρίς να έχετε παραγγελίες, σταματήστε το άμεσα, καθώς επηρεάζει ΜΟΝΟ αρνητικά το CR σας χωρίς αποτέλεσμα.
  2. Προβολή Προσφορών: ​Προσπαθείτε όσο μπορείτε να προβάλλετε στα μηνύματα σας ΜΟΝΟ προϊόντα που τα έχετε σε προσφορά ή που θεωρείτε ότι έχουν χαμηλότερη τιμή σε εσάς από το ανταγωνισμό. Επιδιώξτε οι προσφορές να είναι για περιορισμένο αριθμό τεμαχίων ή για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Προσπαθήστε σε γενικές γραμμές να πιέσετε τον ενδιαφερόμενο να προβεί σε αγορά άμεσα για να μην χάσει την προσφορά!
  3. Μόνο Επιλεγμένα Προϊόντα: Σε καμία περίπτωση ΜΗΝ επιδιώξετε να διαφημίσετε προϊόντα που έχουν χαμηλή ζήτηση, είτε λόγω υψηλής τιμής είτε λόγω χαμηλού ενδιαφέροντος. Δεν θα επιτύχετε τίποτα, και στη χειρότερη, θα κατεβάσετε πολύ το δείκτη Convension Rate. Αντιθέτως, διαφημίστε μόνο τα προϊόντα-κράχτες σας - αυτά που θεωρείτε πιο εμπορικά. Κάποιοι πιστεύουν το αντίθετο και επιμένουν: "γιατί να προωθήσω τα προϊόντα που πουλάνε από μόνα τους και να μην προσπαθήσω να κάνω περισσότερο γνωστά και τα υπόλοιπα προϊόντα μου που δεν πουλάνε". Αυτή η προσέγγιση στον κόσμο του Internet και των ηλεκτρονικών αγορών είναι ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ!
  4. Αποφυγή Παραπλανητικών Διαφημιστικών Μηνυμάτων: Το διαφημιστικό κείμενο που αναπτύσσετε σε κάθε διαφήμιση που κάνετε, θα πρέπει να είναι "τίμιο" και όχι παραπλανητικό. Μην αναφέρετε υπηρεσίες που δεν μπορείτε να παρέχετε ή μήν υπερβάλλετε στα μηνύματα σας για να προσελκύσετε το ενδιαφέρον των επισκεπτών. Το μήνυμα του προϊόντος που διαφημίζετε θα πρέπει να παρουσιάζει το προϊόν as-is και όχι as-wanna-be. Οι υπερβολλές στα κείμενα, θα φέρουν μεν περισσότερους επισκέπτες, αλλά λιγότερες παραγγελίες. Γιατί οι καταναλωτές έχουν μάθει πλέον να είναι επιλεκτικοί και προσεκτικοί, και να φιλτράρουν πάντα τα μηνύματα που δέχονται, και επιπλέον να προσέχουν περισσότερο τι αγοράζουν. Συνεπώς, θα επιτύχετε αρνητικά αποτελέσματα. Να θυμάστε πάντα ότι προτιμάτε 10 ευχαριστημένους παρά 100 δυσαρεστημένους πελάτες.
  5. Call to Action buttons: Όλα τα διαφημιστικά μηνύματα σας θα πρέπει να έχουν μια landing page με απευθείας call to action button. Δηλαδή ο χρήστης που θα πατήσει στο σύνδεσμο της διαφήμισης θα πρέπει να μεταφερθεί απευθείας στην σελίδα παρουσίασης του προϊόντος και θα πρέπει με 1 κλίκ να μπορεί απευθείας να το βάλει στο καλάθι αγορών, χωρίς ενδιάμεσες σελίδες και περιττά κλικ.
  6. Social Media ή Google; ;Όπως αναφέραμε και στο 1. θα πρέπει να κάνετε μια έρευνα και να δείτε ποιο κανάλι διαφήμισης αποδίδει καλύτερα για τον τύπο προϊόντος που επιθυμείτε να προβάλλετε. Προτιμήστε τα social media ΜΟΝΟ για διαφημίσεις που αφορούν το lifestyle γενικότερα. Διαφημίστε πακέτο διακοπών στα social media αλλά ΜΗΝ προσπαθήσετε καν να διαφημίσετε μηχανή κουρέματος γκαζόν. Προτιμήστε την διαφήμιση των προϊόντων σας σε ιστοσελίδες-Portals-forums μέσω του Google Search Network , σχετικές με το αντικείμενο σας. Π.χ. πολύ πιο αποτελεσματική θα είναι μια διαφημιστική καμπάνια για ξυριστική μηχανή στο περιοδικό "Men's Health" παρά στο περιοδικό "Ο Κυνηγός". Επίσης, αποφύγετε να διαφημίζετε προϊόντα σε ειδησιογραφικά sites γενικού περιεχομένου. Προτιμήστε blogs ή forums σχετικά με το αντικείμενο σας.
  7. Προσοχή στις Διαθεσιμότητες: Φροντίστε ΠΑΝΤΑ να έχετε επαρκή διαθέσιμα τεμάχια από το/τα προϊόντα που σκοπεύετε να διαφημίσετε. Όλο το διάστημα που θα τρέχει η διαφήμιση, θα πρέπει το προϊόν στην landing page να είναι ΑΜΕΣΑ διαθέσιμο για αγορά. Εαν υπάρξει έλλειψη, σταματήστε αμεσα την διαφήμιση!
  8. Τοποθέτηση Τηλεφώνου Παραγγελίας: ​ Όπου σας δίνεται η δυνατότητα αυτή, τοποθετήστε στο διαφημιστικό μήνυμα έναν αριθμό τηλεφώνου για τηλεφωνική παραγγελία. Έτσι μπορεί να πετύχετε παραγγελία χωρίς χρέωση επίσκεψης στην ιστοσελίδα σας!
  9. Κατάλληλη Επιλογή Target Group: Όπου σας παρέχοντε εργαλεία στόχευσης, επιλέξτε προσεκτικά τα target group σας. Ηλικιακό target group, φύλο, εθνικότητα, user groups, κατηγορίες θεματολογίας, δημογραφικά στοιχεία. Η διαφήμιση σας θα πρέπει να προβάλλεται πάντα στο κατάλληλο κοινό, ώστε να έχετε πιο στοχευμένες επισκέψεις.​
  10. Τεχνικές Remarketing: Ιδιαίτερα σημαντικό tech-key για επιτυχημένη διαφήμιση αποτελεί το remarketing. Είναι μια σχετικά νέα (στην Ελλάδα) τεχνική εμφάνισης επαναληπτικών διαφημίσεων ​σε χρήστες που έχουν επισκεφθεί ήδη την ιστοσελίδα σας. Συλλέγοντας λέξεις-κλειδιά από τα tags (ετικέτες) των προϊόντων σας τα ad media εμφανίζουν επιλεκτικά διαφημίσεις των προϊόντων σας σε διάφορα σημεία στους επισκέπτες σας, προτρέποντας τους να αγοράσουν το/τα προϊόντα που είδαν προηγουμένως στο e-shop ή στην ιστοσελίδα σας. Όποιο media σας δίνει την δυνατότητα της χρήσης του remarketing, απλά χρησιμοποιήστε το και θα δείτε σημαντική αυξηση στην απόδοση των διαφημίσεων σας.
  11. Αποφυγή του SPAMING: Αποφύγετε ρητώς την αποστολή μαζικών διαφημιστικών μηνυμάτων - newsletter σε δεκάδες, χιλιάδες άσχετες διευθύνσεις e-mail που δεν έχουν δώσει την συγκατάβαση τους ​να επικοινωνήσετε μαζί τους. Εκτός του ότι αποτελεί επίσημα ποινικό αδίκημα, δεν θα επιτύχετε σίγουρα κανένα θετικό αποτέλεσμα. Είναι προτιμότερο να στείλετε ένα διαφημιστικό μήνυμα με προσφορές από το e-shop σας ΜΟΝΟ στους πελάτες του e-shop σας και κατά προτίμηση σε αυτούς που έχουν κάνει Opt-in δηλαδή έδωσαν την συγκατάθεση τους να λαμβάνουν μηνύματα από το e-shop σας. Κάθε newsletter που στέλνετε, θα πρέπει να διαθέτει σύνδεσμο αφαίρεσης από τη λίστα (un-subscribe). Επίσης αποφύγετε να στείλετε διαφημιστικά SMS στους πελάτες σας, καθώς και αυτό αποτελεί ποινικό αδίκημα!
Ετικέτες:
Praxitelis Ikonomidis

Σχετικά με τον συντάκτη

Praxitelis Ikonomidis

Προγραμματιστής και επιχειρησιακός σύμβουλος για θέματα πληροφορικής. 17+ χρόνια εμπειρίας σε τεχνολογίες σχεδίασης ιστοσελίδων και κατασκευής e-shop. Ο ιδανικός συνεργάτης σας σε θέματα Internet - web!

Κατασκευή Ιστοσελίδων

Η εταιρεία μας εξειδικεύεται στην κατασκευή ιστοσελίδων και eShop. Διαθέτουμε 16+ χρόνια εμπειρίας στην δημιουργία ιστοσελίδων φιλικών προς τις μηχανές αναζήτησης (SEO friendly). Όλες οι ιστοσελίδες μας είναι responsive, ακολουθώντας τις πιο σύγχρονες τεχνικές σχεδίασης.
Τεχνολογίες Σχεδίασης

copyright 2017 © i-xperts.gr