Γιατί η σελίδα μου δεν εμφανίζεται στο Google;

giati-i-selida-mou-den-evretiriastike-sto-google.jpg
21 Ιουν
2024

Πολύ συχνά βλέπουμε ιστοσελίδες που ενώ είναι πλούσιες σε υλικό, με μοντέρνα σχεδίαση και φαίνονται πλήρης, δεν εμφανίζονται καθόλου σε αναζητήσεις στο Google στις πρώτες σελίδες ή εμφανίζονται κάτω από τον ανταγωνισμό.

Ειδικά νέες σελίδες στο WordPress πολύ συχνά εμφανίζουν αδυναμία να εμφανιστούν στα αποτελέσματα για σχετικές με το αντικείμενο αναζητήσεις. Πού μπορεί να οφείλεται αυτό;

 

Τι είναι το Google Sandbox;

Από το 2004 η μηχανή αναζήτησης της Google χρησιμοποιεί "άτυπα" μια σειρά φίλτρων ώστε να μαρκάρει τις νέες ιστοσελίδες και να τις αξιολογεί ώς προς τις επιδόσεις τους τον πρώτο καιρό. Ώς νέες ιστοσελίδες θεωρούνται ιστοσελίδες / domains που προτοεμφανίστηκαν στο Google πρόσφατα ή ιστοσελίδες που άλλαξαν πλήρως το περιεχόμενο τους σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Το λεγόμενο Google Sandbox πιθανολογείται ότι είναι ένας αλγόριθμος που "κρατάει" χαμηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης τις νέες ιστοσελίδες χωρίς να τις επιτρέπει να ανέβουν γρήγορα. Αυτό συμβαίνει γιατί η Google θέλει χρόνο για να αξιολογήσει το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας. Ειδικά στις νέες ιστοσελίδες που πρέπει να ελεγχθούν ώς προς την ποιότητα του περιεχομένου. Αυτό έχει λογική καθώς δεν είναι δυνατόν νέες ιστοσελίδες να εμφανίζονται ξαφνικά πάνω από παλιές ιστοσελίδες που έχουν ήδη επισκεψιμότητα, έχουν επενδύσει στο SEO και βρίσκονται χρόνια στο διαδίκτυο.

Google Sandbox

Πώς μπορώ να ξεπεράσω το σκόπελο του Google Sandbox;

Υπάρχουν αρκετές κινήσεις που μπορούν να γίνουν για να ξεπεράσετε γρήγορα το λεγόμενο Sandbox Effect και να βοηθήσετε την ιστοσελίδα σας να εμφανιστεί ταχύτερα στις πρώτες σελίδες, χωρίς να κινδυνέψετε από ποινή στο Google.

1. Ποιοτικό Περιεχόμενο

Η ιστοσελίδα σας πρέπει να έχει ποιοτικό και μοναδικό περιεχόμενο. Σκεφτείτε ότι είναι η πρώτη εντύπωση που δημιουργεί το site σας στο Google. Μην επιχειρήσετε να αντιγράψετε έτοιμα κείμενα από άλλες ιστοσελίδες, ειδικά ανταγωνιστών σας. Γράψτε όσο περισσότερα κείμενα μπορείτε, σχετικά με το αντικείμενο σας. Δημιουργήστε ένα Blog ή ένα F.A.Q. section παρέχοντας χρήσιμο περιεχόμενο για τους πελάτες ή ενδιαφερόμενους που ψάχνουν πληροφορίες για το αντικείμενο σας.

2. Προετοιμασία Ιστοσελίδας

Προσοχή! Μήν επιχειρήσετε να δημοσιεύσετε την ιστοσελίδα σας στο Google αν δεν είναι απολύτως έτοιμη! Ειδικά αν πρόκειται για μια ιστοσελίδα στο WordPress με έτοιμο αγορασμένο template. Βεβαιωθείτε ότι έχετε διαγράψει όλο το DEMO content και σελίδες / posts με κείμενα άσχετα με το αντικείμενο σας. Όταν αγοράζετε ένα έτοιμο template / θέμα στο WordPress συνήθως περιέχει έτοιμο dummy περιεχόμενο. Θα πρέπει να πλοηγηθείτε σε όλους τους τομείς του site και να σβήσετε έτοιμα dummy δεδομένα από το DEMO. Στο τέλος θα πρέπει να υπάρχουν μόνο οι δικές σας σελίδες και τα κείμενα του site σας.

Εαν το site σας είναι πολύγλωσσο, φροντίστε να έχετε μεταφράσει όλες τις σελίδες από όλες τις γλώσσες που εμφανίζονται στο site σας. Προσοχή μην αφήσετε σελίδες που δεν έχουν μεταφραστεί πλήρως από εσάς. Αποφύγετε τις αυτόματες μεταφράσεις από Google Translate.

Προτού δηλώσετε την ιστοσελίδα στο Google Search Console ώστε να αρχίσει να ευρετηριάζεται, δείτε προσεκτικά όλο το περιεχόμενο και τους εσωτερικούς συνδέσμους του site σας από σταθερό υπολογιστή και από διαφορετικές συσκευές κινητών τηλεφώνων.

3. Καθημερινή Ανάρτηση Υλικού

Αναρτήστε τον πρώτο καιρό, καθημερινά αν είναι εφικτό, νέο υλικό στο site σας. Εαν έχετε δημιουργήσει blog ή έχετε συνδέσει το site σας με τα social media, ανεβάστε ένα νέο άρθρο. Το google θα δεί ότι το site σας ενημερώνεται συχνά και θα το δώσει μεγαλύτερη ώθηση και προτεραιότητα από τα sites των ανταγωνιστών σας που μένουν στάσιμα.

4. Διαφήμιση στο Google Ads

Εαν ξεκινήσετε μια διαφημιστική καμπάνια σε ένα νέο site, το Google αντιλαμβάνεται ότι ενδιαφέρεστε να το προωθήσετε και αναζητάτε πελάτες από το Internet. Αυτό είναι σημάδι για τις μηχανές αναζήτησης (signal) που ωθεί τον ταχύτερο ευρετηριασμό της ιστοσελίδας σας.

5. Χτίσιμο Backlinks

Επενδύστε σε χρόνο και χρήμα να οργανώσετε μια καμπάνια για backlinks. Δηλώστε το site σας σε όλες τις γνωστές μηχανές αναζήτησης, τους καταλόγους επιχειρήσεων και σε sites/blogs/forums σχετικά με το αντικείμενο σας. Αναθέστε το χτίσιμο των backlinks σε ειδικούς - SEO experts.

6. Συνεχής Παρακολούθηση - Monitoring

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στο ahrefs.com και στο moz.com ή στο SemRush και δηλώστε την ιστοσελίδα σας. Χρησιμοποιώντας τα online εργαλεία - reporting tools των παραπάνω για να παρακολουθήσετε την πορεία της ιστοσελίδας σας στο Google. Επιπλέον οι σελίδες αυτές σας παρέχουν πολύ αναλυτικές αναφορές για ενδεχόμενα σφάλματα στο περιεχόμενο ή στη δομή της ιστοσελίδας που πρέπει να διορθωθούν.

Παρακολουθείτε καθημερινά τις αναφορές του Google Search Console. Η ίδια η Google θα εντοπίσει προβλήματα στο νέο σας site και θα σας προτείνει να τα διορθώσετε.

Εαν ακολουθήσετε τις συμβουλές μας, θα βοηθήσετε το site σας να ξεκινήσει να ευρετηριάζεται ταχύτερα στο Google και πολύ σύντομα θα το δείτε να ξεπερνάει βήμα βήμα τον ανταγωνισμό!

 

Ετικέτες:
Praxitelis Ikonomidis

Σχετικά με τον συντάκτη

Praxitelis Ikonomidis

Προγραμματιστής και επιχειρησιακός σύμβουλος για θέματα πληροφορικής. 22 χρόνια εμπειρίας σε τεχνολογίες σχεδίασης ιστοσελίδων και κατασκευής e-shop. Ο ιδανικός συνεργάτης σας σε θέματα Internet - web!

Κατασκευή Ιστοσελίδων

Η εταιρεία μας εξειδικεύεται στην κατασκευή ιστοσελίδων δημιουργία eShop σε PrestaShop και WordPress και τη φιλοξενία ιστοσελίδων. Με έδρα τη Θέρμης εξυπηρετούμε τη Θεσσαλονίκη αλλά και πελάτες μας σε όλη την Ελλάδα. Όλες οι ιστοσελίδες μας είναι responsive για κινητά / smartphones, ακολουθώντας τις πιο σύγχρονες τεχνικές σχεδίασης.

I-xperts and Creative
Ναυάρχου Βότση 30, Θέρμη 57001, Θεσσαλονίκη
2310 32 71 91
Γ.Ε.ΜΗ: 037670605000

 Greek Site English Site

Copyright 2002-2026 ©I-xperts and Creative

  • Ναυάρχου Βότση 30, Θέρμη, Θεσσαλονίκη